lördag 5 september 2009

Sommar, sensommar, slutsommar

Det här skrivs endast för att jag ska minnas när jag någon gång vill göra en återblick till sommaren 2009:

Jag har:
Jobbat (skulle kunna ta upp nio tiondelar av listan)
Besökt hultsfredsfestivalen
Varit i Berlin
Träffat massa mysiga människor (Mest Sofie och Julia)
Glömt att träffa sådana jag borde träffa
Packat (flera gånger om)
Skaffat lägenhet
Rökt
Gråtit
Tröstats
Längtat
Druckit rödvin
Varit i Stockholm
Åkt till Uppsala
Kört bil


Jag ska:
Börja plugga
Flytta
Köpa saker till min lägenhet
Kedjeröka i min ensamhet
Längta
Njuta
Träffa massa nya, intressanta människor (förhoppningsvis)
Drömma


Ungefär

3 kommentarer:

emil sa...

jag kommer sakna dig,
flera gånger om.

amanda sa...

var ska du flytta, och vad ska du plugga?

emma eva maria svenberg sa...

jag vill också vara en del av din lista!