tisdag 12 april 2011

Flytt

Jag och Julia ska flytta ihop i Toulouse (!!!) i augusti-september. Just det faktum att vi faktiskt ska bo i samma stad är redan stort, men att bo tillsammans är otroligt underbart. Förresten är det nog detta som jag tänker mest på, hela tiden. När jag har en dålig jobbdag tänker jag "du gör det här för att du ska kunna bo med Julia sedan, lid nu, var glad sen". Och sådär håller jag på. Dessutom har jag blivit helt besatt av att hitta bilder som visar känslan jag vill ha i vår lägenhet. Har en mapp på datorn som är fylld med över 500 st bilder. Det liksom bara hände. Därför tänkte jag visa ett litet utbud, framförallt för att se om Julia godkänner vi ska ju trots allt bo tillsammans. Inte längre ska jag vara ensam i en liten 25 kvadratare.






Exakt såhär vill jag bo. Exakt så.


Mitt drömkök


Om jag ska vara realistisk är det här nog det bästa kök vi kan få.
Om vi har tur.







1 kommentar:

Sverkerbest sa...

Får jag komma och hälsa på då?