fredag 15 april 2011

Soligt, varmt och öronont

Såhär kan man se ut en solig dag i Toulouse när det är närmare 30 grader samt har öroninflammation. Så härligt så. Dagens outfit är alltså skor som luktar kattkiss (upptäckte jag nu), ett härligt lidande ansikte (syns inte på bilden, men jag tar varenda tillfälle jag kan att klaga på öronont) samt en kjol och en jeansjacka i storlek 140 från en loppis där den låg längst ner i en låda. Förövrigt är jag klädd för varmt, men jag är tillräckligt sjuk, har ju liksom öroninflammation.

Titta! Sol överallt!

Här var mest bara för att visa en bild på mitt ofrivilliga motiv.

1 kommentar:

Sverkerbest sa...

Stackars min Agnes. Gå in och titta på min blogg, så kan du se hur jag fixta en festmåltid.
http://sverkerbest.blogspot.com/2011/04/overlevnadskurs-for-fattiga.html