lördag 5 april 2008

Oh man, oh man.

Jag ska inte skriva om att det är skönt att vara hemma, eller om mannen som förberedde haschcigarett på flygbussen, vars enda baggage var en orange liten påse, eller om vädret, olika tagnetbord, 60-talet, nej inget sådant alls!

Jag älskar SVT, verkligen, Svt är det bästa som erbjuds på svensk tv, nu har jag väl inte sett all svensk tv, men jo, förmodligen är det så. Sedan, nu, såg jag att de ska ha ett program, om barnmorskor tror jag, och om "dramatiken i vardagen". Jag blev, besviken, faktiskt. Jag kanske tar det lite överdrivet hårt, men det är exakt sådana program jag trott att man inte ska se på SVT, men sedan, se där. Jag vill inte att de ska bli sådana, snart kanske de har om dramatiken med plastkirugikliniker. Fast i och för sig, var det inte SVT som började med Robinsson?

Men jag vill att SVT ska fortsätta vara SVT, utan alla serier om "dramatiken i vardagen" jag vill slippa dem. Men vad vet jag, kanske är det bra?

Inga kommentarer: