fredag 3 december 2010

Pilates

Okej, jag har efter att Julia (Länk här!) sagt hur bra det var, så laddade även jag hem någon sort av pilates med en hollywoodtränare. Så för en timme sen gjorde jag den. Eftersom jag mitt i natten jämt tänker att jag ska ut och springa och så, tänkte jag att lite pilates är ju typ samma, eller? Efter det här passet kan jag konstatera att jag är:

1. Extremt otränad
2. Otroligt ovig
3. Väldigt okordinerad

De tre punkterna ovan går inte riktigt hand i handske med pilates. Men, jag är pepp ändå. Mest för tränaren säger: You can do it och Looking good! Det är tills jag kommer på att hon inte pratar just med mig vill säga.

Att tillägga är att jag försökte mig på att göra något som heter kickbox bootcamp efteråt, det gick mindre bra. Efter tio minuter snubblade jag på mitt golv och ville spy. Dålig ide.

1 kommentar:

emma eva maria svenberg sa...

haha, detta kanske låter opassande. men fan vad jag saknar dig! LÄNGTAR IHJÄL MIG TILLS VI SKA SES!