onsdag 13 oktober 2010

En historia

Mitt största problem med att bo i Frankrike är att jag ofta blir kallad för Hora, slyna, hynda osv. Ibland brukar killgäng följa efter mig och säga: ÅH, jag ska knulla dig, jag ska knulla dig så jävla hårt. Jag blir skiträdd. Det har resulterat i att jag aldrig går själv längre. Inte efter klockan 21. Det värsta är att det händer liksom mitt på blanka dagen också. Det värsta är att jag vant mig. Jag rycker på axlarna och säger, jaha.

Men en dag, för några månader sedan var jag påväg till min pub där jag hänger. Jag hade varit på bio med en kompis och klockan var kanske 20. Den dagen hade redan x antal personer kallat mig för diverse namn så när jag gick förbi en äcklig gammal fet man som rökte bakom en resturang och han kallade mig hora, tog på sitt kön och sa: vill du smaka brast det. Jag vände mig om, kollade honom i ögonen och sa, nej skrek: Ja verkligen, nu när du lägger fram det så fint får jag ju sån jävla lust. Fy fan, du är verkligen patetisk, man kan fan inte säga så ditt jävla äckel. Du måste vara helt jävla dum i huvudet om du tror att det ska funka. Du kan inte ha en miligram vett i kroppen. Det är sådana som du som förpestar världen. Han ser rädd ut och säger förlåt. Jag säger, det räcker fan inte, jag hoppas din äckliga kuk ruttnar och trillar av. Sedan gick jag. Det kändes så jävla skönt. Frågan jag ställde mig sedan är, hur kunde jag alla dessa ord på franska?

1 kommentar:

Lisa Diesel sa...

Wow Agnes! Good for you. Sorry to hear France has become so uncivilized.