lördag 29 mars 2008

Ah bon

igar firade vi Pablo som fyllde ar, det var valdans trevligt, och alla ar valdans trevliga, jag har inte gjort nagot kulturellt alls hitills, nu ar jag ensam for att de andra ar och ovar med sitt band, om jag vill kan jag aka in till paris, for alla ska dit sedan, utom Kevin som maste sitta barnvakt, for vi ska pa konsert. Men Kevin sa att de nog skulle ova klart vid 19.00 och nu ar ju klcokan halv fem ungefar, sa jag aker nog inte in, for jag vet inte riktigt om nagra museum ar oppna nu ens. Sa jag sitter har istallet och lyssnar pa musik. Men det ar ratt trevligt det med. Just det, var pa bio med Kevin igar, det ar val lite kulturellt, den var dessutom fransk och jag fattade faktiskt ratt mycket, heja mig. Kvallen igar slutade med att Romain latsas spelade, filmade lite och ska se om det funkar att lagga upp det har, for det ar valdigt underhallande tycker jag!!

Pappa, jag hittar faktiskt ingen alligot, ska forsoka kolla mer, men hitills inget.

okej det funkade inte med filmen, synd som attans


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag sitter här och firar näst sista dagen på påsklovet och tittar på Herbie. Sverker är sjuk igen, men jag har matat honom med lite magnecyl så nu kan ha gå igen. Trevligt att du har det trevligt. Jag kan också titta på fransk film och fatta lite. Men jag tittar mest på bilderna.
Hur går det med jobb? Eller ska du skolka från praktiken? Sverker hälsar.
Pappa